15 Nisan 2014 Salı

yeni şeyler


Son zamanlarda yine elimde kumaşlarım üretiyorum birşeyler.Alttaki eşimin gitarı.Üstteki benim kumaştan yaptığım minik gitar.Doğum günü yaklaşıyor, onun için özel birşeyler yapmak istedim.Ee hani bu gitarın sahibi diyeceksiniz bebek diken biri olarak:)Aslında bebeği diktim:)Ama sanki daha eksik var gibi.Eşimin ayrılmaz parçası olan gitarı en büyük eksiğiydi o tamamlandı.Şimdi bir de amfisini dikince tam olacak.Önce seramik hamurundan yapmayı düşündüm ama hayır herşey kumaştan olmalı bütünlük bozulmasın diye karar verdim sonra.Çok da iyi karar vermişim sonuç harika oldu:)Belki bebeğin yüzünde biraz daha çalışabilirim, gölgelendirme ve derinlik istiyor gibi.Hatta ara ara geliyor bir delilik standını da diksem nasıl olur diye:)))Yapsam mı yaa !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder