7 Şubat 2014 Cuma

kim bitti ne bitti

Valla heyoo bitirdim falan diye bir başlık atabilmeyi isterdim ama farkettim ki son zamanlarda ben bitmişim...
taşınma telaşesinden sonra halen kendime gelemedim.Üzerine bir de kızım atak yaparak bir aktifleşti ki sormayın, tutabilene aşkolsun.Aklınızın ucundan geçmeyecek her türlü afacanlığı yapıyor artık kuzum:)Neyse Allah sağlık sıhhat versin canlarıma ben razıyım yorulmaya bitmeye falan.
Bu arada pıtırcığımı mutlu edicem diye alelacele bebeğini bitirdim.Diğer bebekler gibi olmadı tabii.Birincisi yüzü tamamen değişik.farklı bir kalıp hazırladım bebeğin yüzü için.Ayrıca gözler falan çizildi boyandı baya baya detaylandırdım aslında.Fotoğraflar ne yazık ki bebiş bitmeden çekildi:))bittikten sonra çekmeye fırsatım olmaz belki, hatta kızım bebeği sevinçten parçalayabilir, ortada çekecek bişey olmaz diyerekten, sağlamken ,makina elime geçmişken çekiverdim işte.Ne çok sebebim varmış:))

neyse işte karşınızda Mawa Kawa:))

Şimdi dudaklar gözler falan bu şekilde değil.daha bir renklendi gölgelendirildi çok sevimli bişey oldu.

Saçlar yine keçe.Bu arada keçe iğnelemeye de meraklandım ama zaman ah zaman...
Kızımın bebişi gördüğündeki tepkisi çok güzeldi:)O yarım yamalak konuşmasıyla gözlerini kocaman açıp mamaaaaaa diye atladı:))Çok da benziyorlar birbirlerine:))

Bu arada Mawa Kawa yı duymayan izlemeyen varsa şiddetle tavsiye ediyorum.Ben bile keyifle izliyorum:)

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil