13 Mayıs 2014 Salı

minik bir hediye

Yine uzun zaman oldu.Ama güzel şeylerle geri döndüm:)Aşağıda fotolarını gördüğünüz müzisyen bebek eşimin doğumgünü hediyesi.Evde köşe bucak saklıyorum daha karşılaşmadılar şükür:))Araya birrrrsürü şey girdiği için yapımı uzadıkça uzadı.


Hani tutturmuştum standını kendim dikerek yapıcam diye.Aynen öyle yaptım güzel de oldu.konsepti de bozmamış oldum.





Ayrılmaz parçası cancağızı gitarı:P



Ayakkabılara dikkat:)



saç-skal-bıyık keçe ile yapıldı, aralara kırlar eklendi...
yan taraftaki mavi boncuklar standın tutacakları.Aslında ayakta durabiliyor ama garanti olsun, sağlam olsun.
Gitar ışıl ışıl parlıyor:))
Bir şey daha deneyip bu detaya daha sonra ayrıca değinicem.






Parmaklarımı delik deşik eden, inatla dikerek yapıcam dediğim çello.Ekmek teknemiz.
çellonun tutacağı çok güzel olmuştu.fotoğraflamamışım:(




Eşim uzun süredir benim de bebeğimi yap diye tutturuyordu:)çookkk işim var çoookkk meşgulüm diye geçiştiriyordum.Çaktırmadan bitirdim.şimdi paketlenmeyi bekliyor.boll fotolu bir postla sizlere veda ederken efenim umarım daha sık görüşebiliriz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder