12 Eylül 2012 Çarşamba

Bitemedi Gitti

3 gündür bir okul telaşıdır gidiyor.Düzenimizi oturtamadık bir türlü.Erken yatmaya alışamayan oğlumu, yatması için binbir güçlükle ikna ediyorum.Sabah olunca da zorla kalkıyor haliyle.Ama o kadar koşturmaya iyi dayanıyor enerjisi maşallah.İçine süper kahraman kaçtı diye gülüşüyoruz:)
Bu arada kızım da boş durmuyor tabii.Fırtına gibi anlatamam.Gerçekten, geçtiği yer kasırgadan çıkmış gibi oluyor:)))
Hal böyle olunca post most hazırlayamadım bir süre:)Neyse canımız sağolsun.

Ben boş durmayı sevmem.Yorgunsam ve oturup dinlenmem gerekiyorsa dahi elim boş durmaz.Keçeden bir kuş figürü yaptım.Kalıbı internetten buldum.Biraz kendime, biraz da malzememe göre modelini değiştirdim.Ortaya böyle süslü birşey çıktı.Sadece gözleri işlenecek ve metal parçası takılacak.Anahtarlık için fazla mı kokoş acaba...

Anladım ki keçe ile uğraşmak zormuş, bayağı zamanımı aldı.Yeniden yapar mıyım?Zamanım olursa.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder