30 Mayıs 2013 Perşembe

BİRAZ DA KİTAP

Akıllanmadım yeni bir seri daha aldım:)Bu seri hakkında hiçbir şey bilmiyorum.Hiçbir yorumu da okumadım.Anladığım kadarıyla Grinin elli tonu üçlemesi tarzında yazılmış.Okuduktan sonra yorumlamalı.
Özgürlüğün elli tonuna başlamıştım güya, amaa o kadar sıkıcı o kadar sıkıcı ki bitiremiyorum.Kitap elime yapıştı okuyası yok.Umarım bu seri de bu kadar kötü çıkmaz.



Geçenlerde Migrosta dolanırken kitap reyonunda karşılaştım kendisiyle:)Artık raflara gelir diye düşünüyordum ama aklımdan çıkmış.Markette karşılaşınca kaptım hemen.Philippa Gregory kitaplarının hayranı olarak es geçmek olmazdı:)
Bu seri Tudor serisinden bağımsız.Bu arada Tudor serisini tamamlayıp bitirebilmiş değilim:)Araya hep başka kitaplar giriyor.İşte bu da onlardan biri.Beatrice beklediğimin de üzerinde bir akıcılığa sahip.Nasıl bittiğini anlamadım.Arazisi için aklınıza gelen her şeyi yapabilen şeytani bir hatun bu Beatrice.Bakalım kızı nasıl...

2 yorum:

  1. Sylvia Day kaleminden okuduğum ilk kitap Günaha Davet. Kitap tarihi aşk romanı ama sadece bu türle sınırlı değil aynı zamanda erotik aşk romanı da. Bu yüzden diyeceğim tek şey kitap kesinlikle +18.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitap +18 fakat konusuyla anlatımıyla herşeyiyle benden eksi puan aldı ne yazık ki.Mesela gri serisi de kötüydü ama bu daha kötü.Onun için yorumlama gereği duymadım.

      Sil